maanantai 8. syyskuuta 2014

Great Weekend

Perjantaina suomitytyjen kanssa pubissa vesilinjalla, lauantaina ihanan Cristinan läksiäiset hyvän ruuan parissa ja sunnuntaina rentoa chillailua. Mitä muuta tarvitaan täydelliseen viikonloppuun? Eipä oikeestaan mitään. 



















































Kuvat kertoo enemmän kun tuhat sanaa. Ihanat ystävät, ihana Dublin ja ihana elämä. Onnellisuus, on sana joka kuvaa mun elämää tällä hetkellä. Jos joku ois vuos sitten sanonut mulle millasta mun elämä on nyt, oisin sanonu 'joo niin varmaan'. Isojen päätösten tekeminen ei koskaan oo helppoa. Mutta aina ei kannata mennä sieltä, mistä aita on matalin. Tää on ollut mun elämän paras päätös lähteä tänne. Täällä mulle on tullu halu opiskella eri kieliä ja nähä eri kulttuureita. Haluun matkustella ja nähä maailmaa. Kun mä lähin tänne, olin satavarma, että ens kesänä oon takas Suomessa. Nyt mä en oo enää siitä niin varma. Mä en haluu miettii liikaa tulevaisuutta. Haluun elää päivä kerrallaan ja kattoo mitä elämä tuo tullessaan. 














Ei kommentteja:

Lähetä kommentti