torstai 11. joulukuuta 2014

Good news






































































Hupskeikkaa kuukaus taas vierähtänyt edellisestä postauksesta. Hirmunen "kiire" ollut. Tässä välissä oon ehtinyt juhlia Suomen Itsenäisyyspäivää viskitehtaalla. Ja juonut viskiä kera kananmunan valkuaisen. Käynyt 5 (!!) kertaa pankissa tappelemassa, eikä mulla edelleenkään oo pankkitiliä. Oon syönyt ensimmäistä kertaa elämässä sushia ja espanjalaisia tapaksia. Oon hyppinyt tonttulakki ja jouluvillapaita päällä keskustassa. Viettänyt pikkujouluja äitin työkamujen kanssa. Oon laulanut niin paljon muiden kielten aakkoslauluja, etten enää osannut niitä suomeks. Plus kaikkea muuta ei niin järkevää. Mut mikä parasta, mä oon saanut töitä! Jihuu!! Nykyään mut siis löytää Pizza Hutista tarjoilemasta. 

Ihan kohta pitäis lähtee bussilla lentokentälle. Croissantit ja crepesit oottaa. Ja mä istun hiukset märkinä mun porojumpsuitissa, matkalaukku pakkaamatta. Tää matka on yks iso katastrofi. Vieläkään ei tiedetä miten päästään lentokentältä Pariisiin ja takas. Mut onneks tärkein homma on hoidettu, nimittäin Disneyland liput odottaa sähköpostissa. Eli siis, ens viikolla täällä kirjottelee vuoden vanhempi ja about +10 kiloa painavampi Janina. Jos siis ollaan vielä elossa... 


-Janina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti