perjantai 19. joulukuuta 2014

Bonjour Paris

Voi Pariisi minkä menit tekemään! Sanon vaan kolme sanaa; Mä olen sanaton. Mä en oikeesti tiiä mitä kirjottais. Kolme uskomattoman upeeta päivää, kamerassa 588 kuvaa, puhelimessa 279, kävelyä 50,2km, well done girls. 



















Lauantaina oli mun elämän paras päivä, koska vuorossa oli Disneyland. Eipä haitannut vesisade ja litimärät jalat. Se kaikki oli oikeesti niin upeeta. Jouluparaati oli ihan huikee, mut se illan valoshow. Se oli jotain ihan uskomatonta. Se 15 minuuttia oli rehellisesti sanottuna mun elämän upein hetki! Voittaa valmistumisen sun muut isot juhlat mennen tullen. Kuulostaa sika tyhmältä, mut ihan oikeesti, ei pysty ees sanoin kuvailee sitä tunnetta. Iho oli kananlihalla  ja suu vaan loksahti auki. Huhhuh. Onneks on varmaan n. 150 kuvaa ja pari videota muistona. Seuraavana ohjelmassa on katsoa kaikki Disney -leffat. Hahah, kunnon huuma päällä.










I'm in looooove. 

- Janina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti