tiistai 3. maaliskuuta 2015

Long time no see

Hupskeikkaa, Helmikuu meni ihan silmänräpäyksessä, niinkuin nää muutkin kuut...
Eipä täällä mitään ihmeempiä oo ees tapahtunut. Oon ollut vaan töissä, töissä, töissä. Hiihtoloma viikolla vietin 11 päivää putkeen tarjoilemassa pizzoja. Koko viikko oli yks iso kaaos. Liian vähän henkilökuntaa ja liian paljon asiakkaita. Mut siinä vaiheessa kun palkka tupsahti tilille, tuli ihan hyvä fiilis. Ja tulihan sieltä myös ihan mukava määrä tippejä. Tarjoilijan palkka ei täällä mikään huippu oo, mutta pakko sanoa, että tipeistä tulee ihan mukavasti extraa. Mä oon aina ollut sellanen, etten oo ymmärtänyt tippien antamista. Ehkä koska se nyt ei niin yleistä oo Suomessa. Mut siinä vaiheessa kun asiakas antaa 10e setelin käteen hyvästä palvelusta, fiilis on aika huippu! 

Kaks viikkoa ja koko vuoden kohokohta eessä. St. Patrick's Day. Harmi vaan, että oon silloinkin töissä, enkä esim. nää paraatia joka kulkee Dublinin läpi. Ei voi mitään. Sen jälkeen lähetään äitin kanssa minilomalle Lontooseen. Ja sen jälkeen saadaan aika säännölliseen tahtiin vierailijoita Suomesta toukokuun loppuun asti. Jolloin mun oli tarkoitus tulla takaisin Suomeen. Tällä hetkellä mä en oo yhtään varma, tuunko mä takas, vai jäänkö tänne. Täällä mä oon niin onnellinen ♥



1-2. Belfastissa. Ah on se vaan niin upea ♥ 3. Lemppariasu ja lempparimuki. Janina 20v. 4. Muru ♥ Pappa on ollut vähän kipee viimepäivinä. Tosin lenkillä se vetelee merenpohjalta rapuja ja simpukoita, ei ihme, että masu vähän sekasin...



1. Joka kerta, kun kävellään juna-asemalle, me huokaillaan näistä maisemista. Kelpaa! 2. Lemppari aamupalaa. Voiks puuroon ikinä kyllästyä? 3. Tehtiin pari kuukautta sitten ekaa kertaa sushia, kauniita niistä ei tullut, mut sisältö on se tärkein, right? 4. Treenitkin sujuu paremmin kuin hyvin. Alotettiin 4 viikkoa sitten uus treeni/ruokaohjelma, ja rasva tirisee ja lihakset pyöristyy!



1-2. Eilen meillä oli ensimmäinen cheat day neljään viikkoon. Jätettiin suosiolla vihersmoothiet juomatta ja suunnattiin burgereille. Eikä jouduttu pettymään, hehe.. 3. Näkymä mun ja Veeran huomeen ikkunasta ♥ 4. Irkkutyttöjen pukukoodi on aina 'mitä vähemmän, sen parempi' ja kerran kun eksyin pubiin tää paita päällä, erotuin hyvin joukosta! Miten monet kerrat meille on tultu sanomaan, että onneks ei käytetä samanlaisia vaatteita kun Irlantilaiset...



1. Monien mutkien kautta mun tilaamat kuvat vihdoinkin täällä ♥ 2. Yks selfie ilman poropukua... 3. Meijän hippopuvut sai uudet kantajat... 4. Irlannin symboli muistuttamassa mua lopunelämää, siitä miten kannattaa kuunnella sydäntä, ottaa riskejä ja elää hetkessä ♥

Sellasia otoksia viimeajoilta. 
Sää täällä on ihan sikaouto. Yhtenä päivänä on +15 astetta, aurinko paistaa, jengi kulkee ilman takkia. Seuraavana päivänä hirveä tuuli ja sataa lunta. Kylmimmillään täällä on ollut varmaan n. -8 astetta. Mutta tää kosteus tekee siitä niiiin paljon kylmempää. Jos sanon että hyi miten kylmä, heti ihmetellään, että mähän oon Suomesta, mun pitäis olla tottunut kylmään. No joo, oonhan mä. Mutta Suomessa mä käytän untuvatakkia sillon kun on -20 astetta, täällä mä laitan untsikan jos on ees ykskin miinusaste. Ja silti palelen. Kosteus ja tuuli tekee paljon. No enivei, toivotaan että kevät alkais pikkuhiljaa. Ainakin nyt aurinko paistaa kirkkaalta taivaalta ♥

- Janina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti